Pornesc întrebarea în forță prin a răspunde că eu o spăl de nevoie. La modul o spăl dacă văd că e nămolul pe ea încât să nu mai disting culorile. În general mă cam prinde pe nepusă masă să o spăl înainte de vreun eveniment și rămân cu ea jegoasă până ce vine un alt eveniment.
Spre exemplu am citit la Mihai că el spală mașina înainte de a pleca într-o excursie și pe drum, pentru a o avea cât mai frumoasă. Îl înțeleg pe deplin pentru că și eu sunt obsedat de mașina mea. Cu toate astea, nu ajung să o spăl destul de des, oricât mi-aș dori câteodată.
Cele mai multe spălări de care are parte e în perioada iernii, mai ales când merg la țară pentru că drumul de acces până sus nu cred că o să-l văd curând asfaltat. Vă imaginați cantitatea de nămol care e pe ea. La un moment dat am plecat către București cu nămolul în strat gros și m-a luat rușinea de m-am băgat la Pitești să o spăl…
Am un grup de prieteni în care fiecare își spală mașina o dată pe săptămână. Stă mașina în parcare toată săptămâna? Nu contează, merg cu ea într-o seară la spălat. Iarnă, vară, merg cu ea la spălat și o fac lună.
Chiar acum când vorbim, m-am dat jos din mașină și m-am frecat cu blugii de azi (culoare neagră) de prag (cu iz maro). Am urcat la birou, mi-am lăsat catrafusele și dus am fost la baie să mi-i curăț (poate că ar fi cazul să o spăl?)
În general prefer să o spăl singur dacă nu e nămol pe ea. E o chestie care pare că mă relaxează și o fac cu mare plăcere, însă atunci când am mult noroi pe ea, adopt strategia leneșului: merg la orice benzinărie MOL cu serviciul de spălare mașină și îi fac un all-inclusive. Costă undeva la 35 de lei, dar bagă jetul pe sub ea, la jante și o face în două rânduri. Ultima chestie fiind o ceruire pentru ca luciul să reziste cât mai mult timp.
Apropo de ceară, am observat inclusiv atunci când o spăl eu, cu pistolul sub presiune, că dacă cu ceară, nu se mai murdărește așa de rău. Mă rog, vorbesc de situația în care nu merg la țară că dacă am călcat cu ea pe macadamuri, s-a dus și mama ei de ceară…