Singura bordură din București a mea a fost

Hai că săptămâna trecută, pe joi seara am dat-o de gard aproape la propriu de era să turmentez mașina original. Fiți atenți aici cum era să o fac lată:

Am fost să fac niște treburi catalogate de mine drept organizatorice pentru alte operații de la țară / la apartament / la mașină. Și printre ele să studiez și ceva pentru muncă. Incidentul s-a petrecut în preajma Hornbach Berceni.

A trebuit să ies din parcare de la Hornbach și să fac stânga. Nimic interzis, nimic ieșit din comun, am așteptat să ies cu semnalizarea pornită și am făcut stânga asigurându-mă. De pe partea stângă (contrasens cum m-am pus eu în mers) venea o mașină la o distanță de 200 de metri. Nu exagerez cu nimic când spun distanța, posibil să fi fost mai mare.

Ei bine, nu știu cum naiba s-a speriat de mine că a luat de volan SPRE mine, după ce eu eram deja pe banda mea. SPRE MINE! Ce să fac, să îi trântesc una în botul mașinii? Nu se poate, mai ales că dacă ar fi venit poliția aș fi ieșit vinovat. Am tras de volan în dreapta să evit nebunia de a mă duce în service dintr-o mică lovitură.

Singura bordură existentă și ieșită din tipar, cu muchie ascuțită și frumoasă, a fost a mea. Am auzit doar un BUM și… atât. Cauciucul dreapta față tăiat frumos, janta zdrelită uniform pe buză și oprirea pe loc pe avarii. Bineînțeles că de pe partea cealaltă șoferul speriat s-a bucurat enorm că nu ne-am unit destinele prin două fiare și și-a văzut de drumul lui.

Culmea norocului știți care e nu? Să te calce ambulanța. Cam așa și eu cu pana: am făcut-o în fața vulcanizării (mă rog, la 50 de metri de ea, pot spune că eram în fața ei. Locuri de parcare nu găsești în București nici pe o rază de un kilometru.) M-am dus la ei cu o falcă în cer și una-n pământ, la sfârșit de program al lor:

Mă ajutați și pe mine cu o pană? Am lovit o bordură.

Nu au putut pe loc, dar mi-au pus o întrebare ce mi-a dat de gândit: Nu cumva ai și cauciucul tăiat? Așa era după o lungă analiză de zece secunde am constatat că am nevoie și de o anvelopă (și se vede și în poză).

Într-un final am ajuns să schimb ambele anvelope pe față pentru că nu se poate să mergi cu anvelope diferite pe aceeași axă. Apropo, asta e scris și în lege și dacă te oprește RAR-ul pe stradă e motiv direct de a rămâne fără talon și cu amendă.

Au verificat un pic și partea de articulații să constate dacă am îndoit ceva, janta a rămas dreaptă și rotundă, fără nici o bătaie, nici articulații nu am avut duse. Așa că am scăpat doar cu anvelope noi. Sau cel puțin așa credeam pentru că după un drum lung mi-am dat seama că trăgea și dreapta. Așa că ieri am făcut și direcția. Practic, 1350 de lei m-a dus distracția pentru o singură bordură bușită de mine…


Lăsați un comentariu